برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲ ب.ظ

در طول سال‌های گذشته صنعت ارزهای دیجیتال دستخوش تغییرات فراوانی شده است. یکی از مواردی که همیشه در کارکرد بیت کوین و ارزهای دیجیتال انتقادبرانگیز بوده است، فرایند استخراج آن‌ها است. در حالی که ارزهای دیجیتال و بیت کوین به نحوی طراحی شده‌اند که غیرمتمرکز باشند، تمرکز سرمایه و تجهیزات فنی مورد نیاز برای استخراج باعث شده که این غیرمتمرکز بودن تا حد زیادی مخدوش شود. انواع مکانیسم‌های توافق جمعی جایگزین الگوریتم گواهی-کار برای ارائه روشی بهتر برای دستیابی به توافق جمعی در شبکه‌های غیرمتمرکز طراحی شده‌اند.

سیستم گواهی-سهم یا سهام یکی از مهم‌ترین مکانیسم‌های جایگزین الگوریتم گواهی-کار محسوب می‌شود که در آن فعالیت استخراج با فرایند استیکینگ ارز دیجیتال جایگزین می‌شود. به این ترتیب کاربران به جای سرمایه‌گذاری روی تجهیزات پیشرفته و تخصصی گران قیمت استخراج، بر روی خود ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند.

هر چه یک کاربر کوین بیشتری در کیف پولی که از این عملیات پشتیبانی می‌کند قفل یا استیک کند، شانس بیشتری برای انتخاب شدن به عنوان عامل معتبرسازی بلاک بعدی خواهد داشت. این فرایند علاوه بر کاهش هزینه‌های عملیاتی استخراج، به مقیاس‌پذیر شدن بیشتر شبکه‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال نیز کمک می‌کند. معامله‌گران ارزهای دیجیتال می‌توانند با نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های خود، بدون این که فعالیت معاملاتی داشته باشند، سود سالیانه دریافت کنند.

منبع: https://clinicsarmayeh.com/what-is-staking/

  • کلینیک جوانه

استیکینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی