برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

ترتل کوین Turtlecoin چیست؟

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۰۱ ب.ظ

در حالی که بسیاری از پروژه ها در فضای رمزنگاری بدون محصول واقعی وجود دارد ، اما با مقادیر زیادی سرمایه گذاری قبل و بسیاری از بودجه ، توسعه دهندگان سکه لاک پشت تصمیم گرفتند این کار را برعکس انجام دهند. هدف این است که پروژه ای را شروع کنید ، استفاده از آن ساده باشد و به راحتی و بدون بودجه یا استراتژی بازاریابی رشد کند. همه چیز به همین ترتیب شروع شد. ارز trtl به عنوان یک پروژه سرگرم کننده آغاز شد. در این فضا ممکن است در بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده مبتنی بر الگوهای رفتاری برخورد کرده باشید و Turtlecoin یکی از آنهاست. همه چیز به عنوان یک سکه "Meme" شروع شد. اما در حال حاضر Turtlecoin دارای جامعه قوی ، محصولات جذاب و تعدادی ویژگی است که باعث می شود آن چیزی بیش از یک سکه الگوی رفتاری باشد.

Turtlecoin در دسامبر 2017 توسط دو توسعه دهنده راه اندازی شد. این پروژه نه حق بیمه داشت ، نه ICO و نه بودجه هنگفتی برای بازاریابی. Turtlecoin یک ارز رمزپایه سرگرم کننده ، سریع ، آسان و خصوصی است که به شما امکان می دهد برای دوستان و مشاغل خود پول ارسال کنید. این پروژه منبع باز ، ساده ، قابل دسترسی برای همه و یکی از معدود سکه هایی است که می توان با استفاده از CPU به راحتی استخراج کرد. Turtlecoin یک چنگال Bytecoin است بنابراین از نظر فنی بر اساس CryptoNote ساخته شده است. بنابراین اساساً Turtlecoin شامل تمام خصوصیات حریم خصوصی است که در سکه هایی مانند Monero و Aeon پیدا می کنید.

بسیار خوب! حال بیایید نگاهی به پروژه بیندازیم و ببینیم این سکه چه پیشنهادی ارائه می دهد.

ویژگی های Turtlecoin

برخی از ویژگی های اصلی سکه لاک پشت شامل: معاملات سریع ، در حریم خصوصی زنجیره ای ، فقط دو رقم اعشار ، توسعه دهندگان کاربر محور ، استخراج آسان ، استفاده آسان و علاوه بر این جامعه شگفت انگیزی دارد.

معاملات سریع:

زمان بلوک سکه لاک پشت فقط 30 ثانیه است یعنی هر 30 ثانیه یک بلاک جدید در شبکه Turtlecoin ایجاد می شود. با زمان بلوک کوتاه ، تأیید بلوک سریعتر می شود و از این رو معامله بسیار سریعتر از بسیاری از سکه های مشهور پردازش می شود.

حریم خصوصی:

از آنجا که این سکه بر اساس فناوری CryptoNote ساخته شده است ، دارای ویژگی های حریم خصوصی مانند Monero ، Aeon و سایر سکه های CryptoNote است. این امضاهای Ring را نشان می دهد بنابراین اساساً همه معاملات انجام شده از طریق شبکه Turtlecoin به طور پیش فرض خصوصی هستند. هیچ کس به جز شما پول شما را نمی بیند.

جدا از این دو ویژگی اصلی ، سکه کیف پول کاربر پسند ارائه می دهد ، دارای دو رقم اعشار است ، مانند دلار آمریکا و علاوه بر این دارای یک جامعه استقبال نیز هست.

ارز رمزپایه محور جامعه

چیزی که در مورد این پروژه جالب دانستیم این است که جامعه آن فوق العاده مفید است. این یکی از جالب ترین ارزهای رمزپایه محور جامعه است که در حال حاضر در آن وجود دارد. نه تنها انجمن فعال است بلکه تیم توسعه نیز فعالیت می کند. توسعه دهندگان تمام وقت برای این پروژه در دسترس هستند که مرتباً تعهدات جدید را به سمت repo Github فشار می دهند. همچنین از آنجا که Turtlecoin یک سکه منبع باز است ، هر کسی می تواند به کمک و بهبود پروژه کمک کند.

منبع: https://coinguides.org

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی