برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

سایت خرید عسل؛ لیست 9 فروشگاه آنلاین عسل

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵ ق.ظ
در این مقاله می خواهیم چند فروشگاه اینترنتی که در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات ارگانیک از جمله عسل طبیعی بسیار موفق عمل کرده اند را به شما معرفی کنیم.
سایت سلامتیم:
فروشگاه اینترنتی محصولات طبیعی سلامتیم (salamatim.com) که به تازگی فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی و اینترنت شروع کرده است بیش از یک دهه است که در زمینه ی فروش و تولید محصولات ارگانیک منطقه ی خوش آب و هوای سردشت فعالیت می کند. همه ی ما می دانیم که محصولات طبیعی و ارگانیک سردشت از جمله عسل و سماق زبان زد خاص و عام هستند. همه ی عسل های موجود در این فروشگاه دارای برگه ی آزمایش و ضمانت بازگشت وجه می باشند. در منطقه ی سردشت به دلیل وجود تعداد بالای درخت سماق، معروفترین عسل نیز همان عسل سماق می باشد که دارای خواص درمانی فوق العاده بالایی می باشد.
هدف از راه اندازی فروشگاه آنلاین سلامتیم ارائه محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک و خرید بدون واسطه و مستقیم مشتریان از زنبورداران و کشاورزان سردشت بوده است.
هدف از راه اندازی فروشگاه آنلاین سلامتیم ارائه محصولات کاملا طبیعی و ارگانی و خرید بدون واسطه و مستقیم مشتریان از زنبورداران و کشاورزان سردشت بوده است.


سایت آهوتا:
این سایت فعالیت خود را در زمینه ی تولید و پخش عسل های طبیعی منطقه ی خراسان شمالی از سال 95 شروع کرده است و نیاز مشتریان را در زمینه ی خرید عسل طبیعی، ژل رویال، گرده گل و یا بره موم برطرف کرده است.
سایت دهچی:
مجموعه ای است از دوست داران عسل و تولید کنندگان این ماده ی دارویی هستند که عسل های طبیعی را بصورت خام و گرما ندیده در اختیار مشتریان قرار می دهند، و توانسته اند محبوبیتی در بین مصرف کنندگان بدست بیاورند.
سایت روستایی:
یک فروشگاه آنلاین محصولات روستایی و طبیعی است و محصولاتی که اغلب در روستا و شهرستان‌ها پرورش می یابند را بدون واسطه و بطور مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهند.
سایت عسل کوهی:
فروشگاهی مطمئن برای خرید عسل طبیعی و عسل ارگانیک است که توانسته است عسل های گون، وحشی، اکالیپتوس را با کیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار دهد.
سایت عسلکده:
این فروشگاه تمرکز خود را به تولید عسل های طبیعی منطقه ی خراسان شمالی اختصاص داده است. و از معروفترین عسل های این فروشگاه می توانیم به عسل اسطوخدوس، عسل گشنیز اشاره کنیم.
سایت هانیلی:
هانیلی قصه تلاش زنبورداران صادق و متعهدی است که تلاش می کنند با حذف واسطه ها، عسل طبیعی و خام را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان بگذارند.
سایت ایران عسل:
این فروشگاه آنلاین محصولات و فراورده های متنوع زنبورعسل را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس مردم قرار می دهد. سایت ایران عسل، تمامی محصولات باکیفیت از برندهای تولید کننده معتبر را خریداری و با بهترین قیمت عرضه می کند.
سایت دیجی عسل:
فروشگاه اینترنتی دیجی عسل، حدود سه دهه است که اقدام به فروش عسل های طبیعی منطقه ی دماوند کرده است. این فروشگاه در زمینه ی پاسخگویی به سوالات مشتریان بسیار خوب عمل کرده است.
  • کلینیک جوانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی