برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

برترین های ایران

در این وبلاک برترین های ایران در حوزه های مختلف قرار داده می شوند

نرم افزار وان ریمایند

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ب.ظ

نرم افزار وان ریماند (OneRemind)

وان ریمایند یکی از بهترین نرم افزار زمانبندی کارها می باشد. محیط داخلی نرم افزار بسیار هدفمند طراحی شده و در پشت هر قسمت از آن، دریایی از قابلیت های ریز و درشت نهفته است. وان ریماند دارای استفاده فوق العاده راحتی بوده و استفاده از آن برای تمامی اشخاص میسر است. چه یک دانش آموز ساده باشید و بخواهید برای کنکور برنامه ریزی نماید و چه یک کارمند باشید و بخواهید هر کاری را در وقت و زمان تعیین شده انجام دهد.

نرم افزار مدیریت کار روزانه وان ریمایند

نرم افزار وان ریمایند لقب حرفه ای ترین را نیز ازان خود کرده چرا که به کمک آن می توان نه تنها یک دفترچه یادداشت پیشرفته داشته باشید بلکه با آن خاطره های خود را در روز و ساعت مشخص نیز نوشته و حتی آن ها را از کامپیوتر یا لپ تاپ شخصیتان به داخل نرم افزار آورده و آن ها را دسته بندی کنید.

OneRemind به دو گونه شخصی و شبکه ای تقسیم می شود. نوع شخصی آن همان گونه که از اسمش پیداست برای استفاده های شخصی طراحی شده در حالی که سطع پیشرفته تر آن به صورت شبکه ای بوده و برای استفاده در شرکت ها و اداره هایی که از چندین کارمند تشکیل شده اند، بسایر ایده آل می باشد. به گونه ای که مدیران به کمک وان ریماند می توانند کار هر شخص را به حساب کاربریش ارسال نموده و برای انجام آن نیز تایمی خاصی را مشخص کنند.

مزیت آن را می توان استفاده راحت، داشتن پیام های روزانه انگیزشی، محیط جذاب و دسترسی راحت به فایل ها و مقاله های ثبت شده و همچنین انتخاب شکل خروجی در قالب فرمت دلخواه pdf و … قلمداد کرد.

مزیت چشمگیر دیگر وان ریماند این است که می توانید روی تقویم نرم افزار، یادآور را برای روز و ساعت مشخصی تنظیم نمایید و با خیال راحت به دیگر کار های خود برسید. خلاصه این که ویژگی های کلی آن را نمی تواند در چند سطر جا داد همان گونه که از قدیم گفتن شنیدن، کی بود مانند دیدن.

  • کلینیک جوانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی